ترواشات ذهنی یه سایکوی عاشق H

مرا در من گوری میکند به عمق هزاران فرسخ بغض و عشق و خاطره

ترواشات ذهنی یه سایکوی عاشق H

مرا در من گوری میکند به عمق هزاران فرسخ بغض و عشق و خاطره

فردا جمعه اس و یار میاد

جمعه, ۱۴ آذر ۱۳۹۹، ۰۵:۰۶ ق.ظ
زود بخوابم اما مگه خوابم میبرههه🤯😣 پاشدم باز شام خوردم ،اینستا گشتم،برنامه نویسی کار کردم ،ورزش کردم معجون خوردمو کلی کار دیگه ولی خوابم تازه داره میگیره.

فردا دارم میرم پیش عشقم یه ارایشگاه قبلشم کاش بشه برم بکسری بزنم چون کوتاه دوست داره🙂

ما معمولا میریم بیرون یه چادر میبریم با یه مرغ بریونی چیزی میریم پیکنیک مانند صفا میکنیم ، چه صفایی یعنی دلم میخواد اون لحظه فقط زمان وایسه تا ابد همون حالت گیر کنیم تو چشماش نگاه کنمو دیوونه بشم . 

خیلی دوستش دارم اما یه غمی تو دلمه انگار که اون همیشگی نیست و این واقعا منو اذیت میکنه باعث میشه هرازگاهی یه رفتارای عجیب غریبی کنم که خوشش نمیاد خودمم خوشم نمیاد مثلا گیر الکی بدم یا هی غور بزنم .

ولی من که رو عشق و دل خودم پایبندم تا ابد تلاشمم همه جوره میکنم اونم همینطور ولی اگه نشد یا خودش رفت یا روزگار جدامون کرد واقعا نمیدونم چه گوهی بخورم بدون عشقم . من هیچکی جز اون نمیخواااااااام 😭😭😭😭 احتمالا خیلی تنها و گوشه گیر میشم و انگیزه ای برام نمیمونه دیگه . 

ولش اصلا فکر جداییم میاد تو ذهنم دیوونه میشم فعلا که هست و هستم پس انرژی منفی چیه دارم میدم 😒 چرا غصه؟؟؟ فردام که داره میاد پیشم بریم صفا سیتی 😍

 

سبکه سبکم اگه سنگین شدم اونموقع به اندازه کافی از غمو غصه میگم فعلا پس انرژی مثبتو در میابم

داره خوابم میگیره کم کم . تا نپریده برم بخوابم فردا صبح باید برم دنبالش🥰

ای خدا خیلی عشقم ❤H❤ رو دوست دارم‌‌. خدا براش میمیرم. خدایا یه کاری کن تا آخر عمر باهم باشیم از این جمعه ها داشته باشیم هر روز. خیلی عاشقشم خیلیییییی....

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی