ترواشات ذهنی یه سایکوی عاشق H

مرا در من گوری میکند به عمق هزاران فرسخ بغض و عشق و خاطره

ترواشات ذهنی یه سایکوی عاشق H

مرا در من گوری میکند به عمق هزاران فرسخ بغض و عشق و خاطره

شرمنده ام جوانی تورا چه سخت گذرانده ام

دوشنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۹، ۰۳:۳۷ ق.ظ
حرفی از دروغ یا راست نگفتم فقط پرسیدم که چرا طول دادی همین اما مثل اینکه از یه جا دیگه عصبانی بود رو من خالی کرد . ولی به هرحال حرفشو زد که من هیچیش نیستم . البته راستم میگه شاید من زیاد بهش اهمیت میدم اما باور کنید خودش از همه بدتر ذهنش مشکوکه و گیر میده .

حالا اون خوابه و منو با یه ذهنو قلب درگیر خودش 🖤H🤍 تنها گذاشته . حالا منم که باید به این فکر کنم که حرفش از تهه دل بود یا نه از کجا عصبانی بود و چرا اینجوری گفت و...

اما خوبه بعد از این همه نشدن ها و این همه خون دل خوردنا و دوریا که بهم رسیدیم کم کم داره اون روی خودشو بهم نشون میده و باعث میشه باور کنم که دلشو زدم .

یبار میگه عشق چیه و یبار میگه عاشقتم. یبار میگه تو بهترین مرد زندگیمی و با ارزش ترینی یه باارم مارو اینجوری خراب میکنه و میگه که هیچیش نیستم ..شاید این تناقضات داره باعث میشه واقعیتشو ببینم و بشناسمش. شاید واقعیت اینه که کسی که خون دل خوردم تا زندگیش درست بشه و مشکلاتش تموم همون کسیه که داره منو بازی میده تقریبا. یا شایدم نه نمیدونم...

واقعا هیچیش مشخص نیست پریروز که باهم بیرون بودیم کلی عشق ورزید و حالا این حرفای کوبنده و بیرحمانه اونم سر هیچی. کاش میخوابیدمو نگرانش نمیشدم و میذاشتم از حموم بیادو بخوابه خودش. چه کنم من مثل اون نیستم اون یه جوره من یه جور. این دلخوری امشبم ازش به این راحتیا برطرف نمیشه شاید پیشش بروز ندم ولی بازم قلبمو شکست با حرفاش.

اگه دفعه پیش که که کات جدا شدیم رفت بر نمیگشت من تا ابد فکر میکردم یه فرشته رو از دست دادم اما الان دارم بهتر میشناسمش . شاید از من بهتر جایی گیر اورده یا شاید قراره بازم بره و تنهام بذاره یا شاید کلا دیگه نمیخواد منو . منم تو هیچی نمیخوام اجبارش کنم . کاملا آزاده .

بعضی ادما تو یه چیزایی هنوز بچن و خیلی راها مونده که باید برنو تجربه کنن . اگه عشق من براش کافی نیست امیدوارم به هرچی که تو دلشه برسه و خوشبخت شه.

 

اگه واقعا کسی رو دارین که بهتون اهمیت میده و براتون ارزش قائل میشه بی ارزش نکنید طرفو با احساساتش . حداقل ازش جدا بشین چون یه ثانیه موندنم بهش ظلم میکنید و باعث میشید طرف وابسته تر بشه و فکر کنه واقعی هستید. پس اگه کسی رو دوست ندارید اذیتش نکنید و حداقل هرچه زودتر از پیشش برید سمت همونا که لایق شماهان و شما لایقشونید .

نمیدونم براش مهمم یا هیچیشم نیستم😔

هیچوقت انقدر "نمیدونم" نبودم.

خدایا چقدر دوستش دارم چقدر دوستم نداره.

نفسم گرفته، فکر کنم منم از فشار عشق باید مثل یارم باید اسپری تنفسی بزنم. الهی بمیرم🥺

 

حالم چقدر به این اهنگ چاوشی میخوره:

دریافت آهنگ جزیره از محسن چاوشی
حجم: 4.35 مگابایت
 

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی